Sektörde Bir İlk. Müşteri Memnuniyeti Yönetimimiz Belgelendi

Sektörde Bir İlk. Müşteri Memnuniyeti Yönetimimiz Belgelendi
Yazan: indoxploit Yayınlanma Tarihi: İçerikler Oluşturma Tarihi: 2014-01-22 Okunma: 1572 Yorumlar: 0

Sektörde Bir İlk. Müşteri Memnuniyeti Yönetimimiz Belgelendi

Fırat’tan Sektörde Bir İlk. Müşteri Memnuniyeti Yönetimimiz Belgelendi. Müşteri şikâyetlerinin bir sistem çerçevesinde yönetilmesi amacıyla ISO (International Organization for Standardization – Uluslararası Standartlar Organizasyonu) tarafından yayınlanan “Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Standardı” kapsamında, 02 – 03 – 04 Şubat 2010 tarihlerinde Türk Standartları Enstitüsü (T.S.E) tarafından firmamızda gerçekleştirilen belgelendirme denetimi sonucu firmamız TSE – ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi’ni almaya hak kazanmıştır. T.S.E tarafından, ilgili standart kapsamında belgelendirilen 7. kuruluş olan firmamız plastik sektörünün, T.S.E den belgeli ilk firmasıdır

Tags:

Yorumu Beğen

Captcha